الخميس، 21 فبراير 2008


أهلا بيكي في مدونتي المتواضعه

اتمني انك تستمتعي بيها

و اقدر اقدم ليكي نصائح في عالم الجمال و المكياج

اي مشكلة تواجهك في عنايه البشرة او في مكياجك اليومي

لو عند سؤال ابعتيه علي الايميل بتاعي solachica@gmail.com

جربي مكياجك معايا ... مكياج الصباح - السواريه - العروسة بأجود الخامات العالمية

كورسات مكياج

هناك 4 تعليقات:

shreen يقول...

شكرا عل زيارتك لمدونتى

shreen يقول...

انا جيت لك اهو
لو تعرفى طريقة عمل تسريحات حلوة وسهله
يا ريت تقوليلى

شكرا
:)

Sola Chica يقول...

شيرين
اهلا بكي يا عزيزتي نورتي البلوج و سعيده بتشريفك بس علشان احكم على التسريحه لازم اعرف الوجه طويل قصير تخين رفيع شعرك ناعم كل ده كمان السن و لون الشعر ضروري لو شعرك ناعم ووجهك طويل ما رايك في الكاريه ليعطي وجه اتخن و لو وجهك تخين يبقى درجي شعرك و هكذا الموضه الان ايضا اللون الواحد للشعر و ليس لونين matching
انا كنت باعلق ليكي تحت اسم someone in life
تحياتي

shreen يقول...

بصى هقولك حاجه تضحكك عليا
انا ما اعرفش يعنى ايه وش طويل وتخين والحاجات دى

وشعرى عادى يعنى لا هو حرير ولا خشن

يعنى باعرف اسيبه ويكون شكله حلو
وهو لونه بنى غامق يمكن اقرب للاسود

على العموم ما علينا

مبروك مدونتك الجديده
جميله جدا
وحزينه

وكلها احاسيس

وانا فرحت لما لقيتك عملتيها
اكيد هلاقى نفسى هناك اكتر

الف مبروك
وربنا يرفع عننا الحزن